piatok, 29. júla 2016

Návod na kvietkovaný set

Do ženských vlasov jednoznačne patria kvety. A vedia to azda všetky ženy sveta, že  sa nám hodia kvety a  je jedno či sú to na ich šatách, v ich rukách alebo zapletené do vlasov. Venčeky, sponky, gumičky a iné aplikácie s bohatými kvetmi sú súčastnosti opäť veľmi obľúbené a nosené. Hoci niektoré sa takýto doplnkom veľmi bránia a hatia ich. No ja patrím k tej polovici ženskej populácie, ktoré kvety ako doplnok účesu alebo odevu zbožňuje. A bolo načase si ich aj zaobstarať a preto som pripravila aj tento návod na hrebienok a náramok. :)



Čo budete potrebovať?

  • umelé kvety s listami 
  • hrebienok
  • látku na náramok
  • lepidlo
  • prípadne korálky 
  • stužku
  • ihlu
  • niť
  • nožnice
  • 100 g kreativity a pol kila trpezlivosti ;)
Odoberte z kytičky listy a prilepte ich dobrým lepidlom na hrebienok a nechajte zaschnúť. Istý čas to potrvá. 
Ak nemáte po ruke dobré lepidlo, alebo chcete aby lístky a kvietky dobre držali, tak ich aj prišite. Stehy potom zakryjete kvietkami. 

Keď listy budú zaschnuté alebo dobre upevnené, podobným spôsobom pridáte aj kvietky. Podľa chuti a vašej tvorivosti pridajte aj jemné ozdoby ako perličky alebo iné korálky, ozdoby a i. Ani sme sa nenazdali a hrebienok je hotový. :)


Na náramok si vystrihnite v ľubovolnej veľkosti látku. Ja som použila plátno, lebo je také folkové a je pevné.


Obšite okraje látky aby neboli rozstrapkané a prišite si šnúrky v dĺžke akej vám to bude vyhovovať.


Ďalej prilepte lístky a po okrajoch ich prešite. 


A na rad prichádzajú kvietky. Tie prilepíte, ale napokon som ich prišila aby nevypadávali a boli na svojom mieste. 

Nakoniec môžete tak ako ja pridať korálky aby hrebienku spolu s náramkom to pekne ladilo. 


Aké jednoduché! Verím, že som vás podnietila na tvorenie a viem že kreativite sa medze nekladú, tak si ich môžete spraviť podľa svojho gusta. :)

6 komentárov:

  1. To je krásne a tiež celkom jednoduché. Možno to niekedy skúsim, keďže teraz cez prázdniny mám toho času až-až. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite vyskúšaj a potom sa s nami podel o výtvor :)

      Odstrániť
  2. Júj, krásnučké ^.^ Mne sa tieto kvetinkové ozdoby veľmi páčia a tiež som chcela niečo vyrobiť, no neviem nájsť tie pravé a hlavne pekné kvietky, ktoré by nevyzerali až tak umelo :)) No inšpirovala si ma a s touto parádou budeš vyzerať ako nádherná letná víla♥ ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To hej tie kvietky sú fakt problém aby to boli také živé a nepôsobili tak umelo.. ale tieto som našla.. a veru sa mi videli a stáli 1 euro. :D

      Odstrániť

Ďakujem za tvoj komentár. Prajem pekný deň :)

Contact

Talk to us

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Dolores iusto fugit esse soluta quae debitis quibusdam harum voluptatem, maxime, aliquam sequi. Tempora ipsum magni unde velit corporis fuga, necessitatibus blanditiis.

Address:

9983 City name, Street name, 232 Apartment C

Work Time:

Monday - Friday from 9am to 5pm

Phone:

595 12 34 567