piatok, 4. septembra 2015

Jeleň pri jazierku

...
Bolo skoré jesenné ráno a jeleň prišiel k jazierku uhasiť svoj smäd. Vôkol sa len ozýval jemný šum pochádzajúci zo stromov. Zo zeme sa ťahala biela para a pokrývala zem hmlovitým plášťom. Vo vzduchu bolo cítiť pozostatok leta, ale ešte čosi sa vzduchom hýrilo. Niečo stálo na druhom brehu jazierka. Jeleň vystrel hlavu a jeho parožie sa vynímalo ako mocná koruna. Chvíľku pozoroval nečakaného návštevníka. Návštevníka, ktorý rovnako ako on prišiel uhasiť svoj smäd a odišiel. Bolo to pokojné a nežné ráno. 
...
Maľované akvarelom na A4.





6 komentárov:

  1. Wauuu ♥ ja osobne jeleňov zbožnujem a všetky motívy s nimi.... takže v tomto prípade som očarená a neviem sa vynadívať

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Náááádherné!!! :D Ja milujem tvoje kresby a táto je očarujúca a aj ten krátky príbeh k nemu, som nadšená :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to ma veľmi teší že sa obrázok páči :) ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné, nádherná barevnost :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten je nádherný! a oficiálne hlásim, že som jeleňofil, takže toto je láska na prvý pohľad :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár. Prajem pekný deň :)

Contact

Talk to us

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Dolores iusto fugit esse soluta quae debitis quibusdam harum voluptatem, maxime, aliquam sequi. Tempora ipsum magni unde velit corporis fuga, necessitatibus blanditiis.

Address:

9983 City name, Street name, 232 Apartment C

Work Time:

Monday - Friday from 9am to 5pm

Phone:

595 12 34 567