Recy móda 6

Opäť sekáčová košeľa, ktorá sa mi páčila svojím materiálom, ale nesadla mi veľkosťou. Najprv som si ju zúžila, no napokon som to opäť vypárala a odstrihla som hornú časť, ktorú som podohla, zošila a prevliekla gumou. Skrátila som aj rukávy. V galantérii som náhodou narazila túto výšivku a na prvý pohľad som vedela, že bude sa k tomu hodiť. Rýchly nápad a myslím, že to zvládne každá.  :)

Komentáre

  1. waaau, vôbec by som nepovedala, že je to upravené :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Och, ty si šikovná a úžasná! :) A veľmi ti tá košeľa pristane. ^.^

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem Vám krásne dievky :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za tvoj komentár. Prajem pekný deň :)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Návod: Pletené štucne

Návod na háčkovanú veľrybu Elvíru

Návod na háčkovaného ježka