Recy móda 6


 Obetovala som ďalšie tričko na textilné maľovanie. Keďže sa v mojom štúdiu venujem losej zveri, tak sa nimi nechala inšpirovať. Textilnými farbami sa mi pracovalo ťažšie a nedala sa mi vytvoriť taká kontrastná obloha ako v Nature Spirit. Za to som použila bielu metalickú farbu, ktorá dotvára efekt žiariacich hviezd. :)




Komentáre

  1. Zuy tak toto je parada! Zatial pozeram len na mobile, zajtra to urcitr zhliadnem na velkom monitore, ale uz teraz vidim, ze je to krasa!!! Krasny motiv, prevedenie a tie hviezdy su uzasny napad! Si moc sikovna!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Žasnem :o To je dokonalé!!! ^_^ (Y)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za tvoj komentár. Prajem pekný deň :)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Návod: Pletené štucne

Návod na háčkovanú veľrybu Elvíru

Návod na háčkovaného ježka