štvrtok, 2. marca 2017

Recy móda 6


 Obetovala som ďalšie tričko na textilné maľovanie. Keďže sa v mojom štúdiu venujem losej zveri, tak sa nimi nechala inšpirovať. Textilnými farbami sa mi pracovalo ťažšie a nedala sa mi vytvoriť taká kontrastná obloha ako v Nature Spirit. Za to som použila bielu metalickú farbu, ktorá dotvára efekt žiariacich hviezd. :)




2 komentáre:

  1. Zuy tak toto je parada! Zatial pozeram len na mobile, zajtra to urcitr zhliadnem na velkom monitore, ale uz teraz vidim, ze je to krasa!!! Krasny motiv, prevedenie a tie hviezdy su uzasny napad! Si moc sikovna!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Žasnem :o To je dokonalé!!! ^_^ (Y)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár. Prajem pekný deň :)

Contact

Talk to us

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Dolores iusto fugit esse soluta quae debitis quibusdam harum voluptatem, maxime, aliquam sequi. Tempora ipsum magni unde velit corporis fuga, necessitatibus blanditiis.

Address:

9983 City name, Street name, 232 Apartment C

Work Time:

Monday - Friday from 9am to 5pm

Phone:

595 12 34 567