Opäť háčkované

Háčkované náhrdelníky z vyšívacej priadze a perloviek.















Komentáre

  1. Nadherne!!! Ten na prvej fotke sa mi paci najviac :) Ale nechapem kedy to vsetko stihas... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne, chodím ešte do školy, tak mám na to ešte čas :) Ale vždy každý deň spravím len trošku, a potom sem to prdávam tak nárazovo, že sa zdá, že nerobím nič iné len toto. :D

      Odstrániť
  2. Krásne háčkované náhrdelníky. Veľmi, veľmi, veľmi sa mi páčia. ♥ Mne sa asi tiež najviac páči náhrdelník so zelenými korálikmi. Kolekcia sa ti veľmi podarila. :)
    Aj ja ti prajem krásnu jeseň.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Ti veľm pekne za pochvalu, teším sa. I ja Ti prajem krásnu jeseň :)

      Odstrániť
  3. Oh, moje nervy. Tie sú nádherné. ^.^ Robíš aj na zákazky? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem, som rada. No áno, vedela by som vyhovieť,... možno :)

      Odstrániť
  4. Ahoj, Zuy! Ach, už som tu tak dávno nebola! Teší ma, že zas môžem byť medzi živými :D Myslím, že by si rozhodne mala začať zbierať zákazníkov, je to pekné, originálne! Čo sa týka fitiek, isto to radšej prezentuj na krku a na babách nejakých, len tak na tom lístí to vôbec nevyznie, navyše takéto veci musíš vidieť, na ľuďoch, aby si povedala ako ja: "Waw!" :D Dúfam, že sa ti v tomto bude dariť, idem omrknúť ďalšie práce

    Viallen z http://all-dreams-are-real.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za tvoj komentár. Prajem pekný deň :)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Návod: Pletené štucne

Návod na háčkovanú veľrybu Elvíru

Návod na háčkovaného ježka