sobota, 6. augusta 2016

Nová kolekcia

Háčkované z vyšívacej priadze a perlovie.







10 komentárov:

  1. Jééj, to je strašne krásne. ♥ :) Najviac sa mi páči prvý (vyzerá to, akoby bol náhrdelník spravený zo sĺz) a posledný. S tými korálkami to je krajšie...farebnejšie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jej to ma veru nenapadlo, som dlho rozmýšlala ako ho nazvem. .tak dobrý nápad Julka, ďakujem a aj za pochvalu :)

      Odstrániť
  2. máš ich naozaj krásne :) šikulka si... píšem ti jednu správičku na fb, napadlo ma niečo, tak potom sa na ňu mrkni, ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wauu! :)) Naozaj krásne náhrdelníky. Ja by som nikdy nedokázala nič vyháčkovať. Máš obrovský talent, pretože to vieš a vymýšľaš naozaj krásne motívy a vzory. Ešte raz, je to veľmi krásne, naozaj ma to nadchlo. Ďakujem :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada že inšpirujem... ale dosť toľkej chvály, to si ani nezaslúžim.. ale ďakujem naozaj :)

      Odstrániť
    2. Nesranduj! Určite si to zaslúžiš ;) aj tak budem chváliť naďalej :D

      Odstrániť
  4. Zuy su nadherne!!!! Uplne vazne, ktorykolvek by som nosila! :) Nabuduce by si mohla dat aj fotku na krku :) To by ma moc potesilo... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím niečo vymyslieť ako to pekne odofotiť na sebe.. mám predstavu že niekde v bielych folkových šatách.. jednoduchých vo vysokej tráve a v pozadie by dotvárali hory :) ďakujem krásne :)

      Odstrániť
  5. Tie sú také NÁDHERNÉ!!!♥♥♥ Krásne si ich nafotila a normálne mi vzali slová :D Ten posledný sa mi asi páči najviac, taký čistý folk, ktorý veľmi obľubujem ^.^ Si šikulka, veľká-preveľká, a v tomto môj vzor ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Folk aj so mnou riadne lomcuje :) Pripravím pár takých podobných, len si dávam pauzu, už robím niečo úplne iné :) Joj, ty tiež chválou nešetríš.. teším sa riadne.. tak som rada že som ti vzorom, ale len v háčkovaní, v ostatnom si beriem príklad od teba :) ďakujem za pochvalu. :)

      Odstrániť

Ďakujem za tvoj komentár. Prajem pekný deň :)

Contact

Talk to us

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Dolores iusto fugit esse soluta quae debitis quibusdam harum voluptatem, maxime, aliquam sequi. Tempora ipsum magni unde velit corporis fuga, necessitatibus blanditiis.

Address:

9983 City name, Street name, 232 Apartment C

Work Time:

Monday - Friday from 9am to 5pm

Phone:

595 12 34 567