štvrtok, 11. augusta 2016

Háčkovaný vak

Mne sa tie malé a pracné ruksaky veľmi páčia. Celkovo sa vracajú do módy a našla som pár pinobrázkov, ktoré ma inšpirovali na výrobu toho vlastného. Samozrejme pripájam pár linkov na pintereste a to TU, TU, ešte TU a TU aby ste sa mohli tiež nadchnúť  pre ne tak ako ja. :) Čo sa týka výroby, nepovedala by som že náročné.. základné prvky háčkovania a idete do takej veľkosti ako vám to vyhovuje. Len po časovej stránke je výroba náročná. Zvolila som krátke stĺpiky aby pletenina bola pevná a nevytrácala z neho drobné predmety. Pre dizajn, ale pre spevnenie dna som to prešila látkou. Látku som použila zo starej košele, ktorá bola riadne príjemná na dotyk a imitovala brúsenú kožu. A takáto hnedá látka bielu oživila. Chcela som tomu dať aj taký vintage nádych, tak som použila jednoduchú háčkovanú krajku. A tak osm sa pár dní zabávala. .a veru bolel ma i krk aj pravá ruka. Postupne už viac začínam šiť na stroji, tak získavam nové skúsenosti. 


Ruksak je taký veľký, že sa mi tam zmestí kniha aj o formáte A4. Ale jeho nosnosť práve testujem. 
Trošku ma aj potrápilo ako to pekne odfotografovať. Počasie neprialo, ale konečne sa na chvíľku dnes vyčasilo. Hoci som prišla z práce unavená, išla som využiť pár lúčov slnka. Už som bola nedočkavá, lebo som sa chcela s vami podeliť o môj výtvor. A kedže som sa rozhodla do prírody, nemohol chýbať môj verný a ufúľaný spoločník. :)
S pozdravom Zuy

PS. A na záver chcela len spomenúť tričko, ktoré mám na sebe. Je to tričko s líškou, ktoré som si prvý krát maľovala a písala som o ňom článok Recy móda 1 :).











8 komentárov:

  1. ten vak je super :) skvelé recyklácia a mimochodom všetko najlepšie k včerajším meninám :D ZuZu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jééj, to je aké super. :O Zoberiem si ťa domov a budeš mi háčkovať veľa a veľa vakov. Pretože toto je fakt úžasné. Klobúk (teda, ak by som nejaký mala) dole. :) Aj to tričko s líškou je krásne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. žeby som sa do vás nasťahovala? :D ďakujem za pochvalu :)

      Odstrániť
  3. Wow, ten vak je úžasný. :O Ak by ťa náhodou omrzel, vieš, komu ho môžeš poslať. :D
    A dodatočne všetko najlepšie k meninám. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ďakujem krásne za pochvalu aj za vinšovanie :) ste zlaté .:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. A zase si mi vzala reč :D Joj, ten batoh je taký nádherný♥, že neviem nájsť tie správne slová, aby som ho definovala :)) úžasne zladený a k tomu ten folkový nádych...páni, taký veru človek nezoženie...klobúk dole a som naozaj zvedavá, čím nás očaríš nabudúce ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár. Prajem pekný deň :)

Contact

Talk to us

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Dolores iusto fugit esse soluta quae debitis quibusdam harum voluptatem, maxime, aliquam sequi. Tempora ipsum magni unde velit corporis fuga, necessitatibus blanditiis.

Address:

9983 City name, Street name, 232 Apartment C

Work Time:

Monday - Friday from 9am to 5pm

Phone:

595 12 34 567