streda, 20. júla 2016

Ovečka










3 komentáre:

  1. Tá je taká krásna a zlatučká♥ ^.^ Mne sa to háčkovanie veľmi zapáčilo práve vďaka rozkošnému háčkovanému medvedíkovi, ktorý som našla na Pintereste, a tak som si povedala, že by som mohla začať háčkovať a raz takého tiež spraviť. No ako už vieš, stále sa do toho nemám a háčkované sovičky ako záložky robí stále mamina :D Ale jedného dňa sa k tomu hádam dopracujem :)) Teším sa na kozičku ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mony aj ja som tak bola na tom.. a pred rokom som sa to naučila a už si trúfnem aj na tažšie veci.. len skúšaj skúšaj :) U mňa to tiež začalo, že som videla krásne veci na pintereste.. a vždy tam niečo krásne nájdem z hocijakého smeru :) ďakujem ti za komentárik :)

      Odstrániť
  2. Si veľmi šikovná. Úžasné to je. :) Teším na na článok o háčkovanej koze. Nebude ovečka apsňon sama. :)
    http://travel-and-read-with-me.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár. Prajem pekný deň :)

Contact

Talk to us

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Dolores iusto fugit esse soluta quae debitis quibusdam harum voluptatem, maxime, aliquam sequi. Tempora ipsum magni unde velit corporis fuga, necessitatibus blanditiis.

Address:

9983 City name, Street name, 232 Apartment C

Work Time:

Monday - Friday from 9am to 5pm

Phone:

595 12 34 567