streda, 6. júla 2016

Azúrová vesta

(ak máte záujem, tak vzor nájdete TU)
Tip: Vzor sa dá pekne nahodiť na 60  (na párny počet) očiek (zadný diel). Kedže moja veľkosť je S/M, tak mi to úplne postačovalo.Uberala som len pred rukávom a to tak, ako je znázornené na obrázku. Predné diely som dala na 30 očiek, ale musela som urobiť hrubší lem, ktorý som robila s krátkymi stĺpikmi po okrajoch a tým sa mi spravil aj zvýšený golierik.









2 komentáre:

  1. Jeeej Zuy ta je perfektna!!!!! Obcas sa pustam do hackovania, ale musim povedat ze ked som skusala svetrik a pod, nikdy sa mi nepodarilo :D U Teba to znie tak jednoducho! :) Urcite sprav nieco dalsie aj s dlhym rukavom. Som zvedava! :) HMmm... este by ma zaujimalo ako dlho Ti to asi trvalo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne, to ma teší :)
      Joj, už som mala veľa pokusov svetríkov a žiaden nedopadol dobre. Ale tak človek asi musí skúšať a mať motiváciu to dokončiť. Trvalo mi to dlhšie, možno mesiac, pretože som to robila tak hodinku denne a niekedy tak raz do týždňa (pre učenie, domáce práce a pod.) Musím nájsť tú správnu vlnu a chuť do práce a určite si spravím aj s rukávom :)

      Odstrániť

Ďakujem za tvoj komentár. Prajem pekný deň :)

Contact

Talk to us

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Dolores iusto fugit esse soluta quae debitis quibusdam harum voluptatem, maxime, aliquam sequi. Tempora ipsum magni unde velit corporis fuga, necessitatibus blanditiis.

Address:

9983 City name, Street name, 232 Apartment C

Work Time:

Monday - Friday from 9am to 5pm

Phone:

595 12 34 567