streda, 20. apríla 2016

Recy móda 3

Vo špajzy sa mi dlho povaľovali tieto plátené tenisky... Nejak stratili farbu a chcelo to trošku oživiť a kedže doma vo šuplíku mi leňošili farby na textil, tak som ich hneď zapriahla do roboty. Chcela som ich namaľovať na motív hviezdnej oblohy. Keď prižmúrite obe oči, a trošku sa vzdialite od monitora, tak to snáď uvidíte. Ktovie či farba nezlezie po jednom upršanom dni, a ktovie ako to dopadne, keď skočím do blata.. Ale pár dní hádam potešia a dúfam, že ani tieto nestratia tak skoro svoju farbu. :)






4 komentáre:

  1. Pekné :) také galaxy aj ja robievam ale trochu iné... ak ti môžem poradiť ak farbu zafixuješ či už žehlením (áno aj topánky sa dajú žehliť žehličkou:) cez pečiaci papier alebo prípadne fénovaním s teplým vzduchom tak je farba na textil umývateľná tj. drží.... ale zas nemalo by to byť pravidelné a bežné, že v nich budeš chodiť do dažďa :D toľko z mojich skúseností ZuZu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeeej, sú moc pekné :) áno ako hovorí ZuZu, zažehliť a pri topánkach skôr ten fén - veď teplo ako teplo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten fén som skúšala aj ja, ale skúsim ako mi radíte aj zo žehličkou :) ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár. Prajem pekný deň :)

Contact

Talk to us

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Dolores iusto fugit esse soluta quae debitis quibusdam harum voluptatem, maxime, aliquam sequi. Tempora ipsum magni unde velit corporis fuga, necessitatibus blanditiis.

Address:

9983 City name, Street name, 232 Apartment C

Work Time:

Monday - Friday from 9am to 5pm

Phone:

595 12 34 567