pondelok, 14. decembra 2015

Prasiatka









10 komentárov:

  1. perfektné papuče! mňa by určite potešili, vždy keby som sa na ne pozrela, by som mala lepšiu náladu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) tak možno ešte vytvorím aj pre celú rodinu :)

      Odstrániť
  2. Tie sú super :D ♥ Priateľa určite rozveselia a potešia :)) Inak ja ešte nemám žiadne darčeky, fúúú, už by aj bolo načase niečo prichystať :D Inak sa mi veeeeľmi páči vzhľad blogu...to si maľovala ty, ten úvodný obrázok? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za pochvalu :) Tak snáď zohnáš dáke do vianoc :)
      Inak aáno, maľovala som to ja :) a chytám aj ďalšie podobné ilustrácie :)

      Odstrániť
    2. Ja som si to aj myslela, že si to maľovala ty, pretože tam vidím istú podobnosť :D Je to NÁÁÁDHERNÉ♥ a som veľmi zvedavá na ďalšie tvoje nápady a kresby ^.^ Máš obrovitánsky talent ;))

      Odstrániť
  3. Jůů, papučky jsou boží!!! :-)
    ... a hodně štěstí při zkoušce (jestli teda ještě nebyla:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ďakujem krásne :), juj a skuška už bola a podarilo sa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To sú krásne prasiatka! Sú milé! Také... veselé. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dokonalý darček! Papučky sú rozkokošné! A blahoželám ku skúške. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár. Prajem pekný deň :)

Contact

Talk to us

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Dolores iusto fugit esse soluta quae debitis quibusdam harum voluptatem, maxime, aliquam sequi. Tempora ipsum magni unde velit corporis fuga, necessitatibus blanditiis.

Address:

9983 City name, Street name, 232 Apartment C

Work Time:

Monday - Friday from 9am to 5pm

Phone:

595 12 34 567