sobota, 3. októbra 2015

Los z mokraďe

Losy boli mojou nosnou témou pri spracovaní bakalárskej práce. No ak budem mať šťastie , tak budem v tejto tématike pracovať. Tento obor z spomedzi čeľade jeleňovité mi prirástol k srdcu a venovala som mu dva preklesené večery ( a možno tisícky hodín pri prekladaní literatúry a spracovávaní bakalárky). Pracovala som tento krát z prírodným a umelým uhlíkom, kde tu biely paste. Kreslené na formát A3 a na záver som fixovala aj fixatívom. Snáď sa Vám kresba bude páčiť a prajem Vám krásny víkend.

 
S pozdravom Zuy 

7 komentárov:

  1. wau tak to je naozaj nádhera <3 krásne maľuješ

    OdpovedaťOdstrániť
  2. och kde som bola doteraz? :D Zuy krásny blog, len tak ďalej :) teším sa na ďalšie články!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Parádní kresba, líbí se mi kontrastně vykreslená srst :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár. Prajem pekný deň :)

Contact

Talk to us

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Dolores iusto fugit esse soluta quae debitis quibusdam harum voluptatem, maxime, aliquam sequi. Tempora ipsum magni unde velit corporis fuga, necessitatibus blanditiis.

Address:

9983 City name, Street name, 232 Apartment C

Work Time:

Monday - Friday from 9am to 5pm

Phone:

595 12 34 567