Kolibríkový špeciál

Kreslila som pastelkami na výkres A4.
 


Kreslila som pastelkami na výkres A4.



Komentáre

  1. Kolibříci jsou nádherní! Před časem jsem viděla dokument, který byl z části o nich a moc se mi líbil ... a co teprv kolibříci na látkách :D to je potom pokušení si nějaké koupit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. j mne učarovali, už mám tiež šatku s nimi a prívesok :)

      Odstrániť
  2. Nádherné kresby nádherných ptáků, já mám velkou slabost pro ledňáčky, ale kolibříci jsou prostě úžasní. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dílka jsou nádherné :-) Kolibříci jsou fascinující tvorečkové, jejich barevnost a tvar peří jsou velmi inspirativní :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné!!!! Si veľmi šikovná a kreatívna podľa toho, čo som už preskúmala na tvojom blogu :D A myslím, že som práve natrafila na svoju spriaznenú dušu :D Ja milujem prírodu a každé jedno zvieratko na svete...a sem-tam to aj to DIY :) Páči sa mi, čo si napísala do svojho profilu a súhlasím s touto krásnou vetou, citujem :Ale krása prírody nespočíva len na zvieratách, svoje čaro prinášajú kvety, stromy, ba obyčajné skaly....
    Som veľmi rada, že som natrafila na tvoj blog, na ktorý sa budem vždy veľmi rada vracať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. naozaj, to ma veľmi teší :) to som rada :)
      rada zavítam aj na tvoj blog :)
      a ďakujem za pochvalu :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za tvoj komentár. Prajem pekný deň :)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Návod: Pletené štucne

Návod na háčkovanú veľrybu Elvíru

Návod na háčkovaného ježka