DIY: Korálková čelenka

Plesová sezóna začala, i ja sa na jeden chystám, tak som si vyrobila túto čelenku do vlasov. Takáto čelenka vám hneď oživí účes a je skvelým doplnkom, či šperkom. Keď neviete čo s vlasmi, tak stačí si ich len natočiť dať takúto čelenku alebo ozdôbku a môžeme ísť na ples. Jednoduché, že? A ešte jednoduchšie, je aj výroba tejto čelenky.
Budete potrebovať kúsok filcovej látky, s rozmermi 24x 2 cm, nožnice, ihlu, niť, gumičkovú šnúrku a korálky.


Odstrihneme si z filcu požadovaný pásik, na ktorý budeme vyšívať. Ja som najprv začala s čiernymi metalickými korálkami a vyšila som ich okolo okrajov.

Tip: Pásik nemusíme vystrihnúť rovno, môžeme ho vystrihnúť asymetricky, aby mala zaujímavejší tvar.
Z gumičkovej šnúrky odstrihneme 46 cm (podľa obvodu hlavy) a prehneme na polovicu. Potom ich pevne prišijeme na čelenku.
Keď už je gumička prišitá, začneme vyšívať korálky a to je celé. Hotovo! :)







Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Návod: Pletené štucne

Návod na háčkovanú veľrybu Elvíru

Návod na háčkovaného ježka