streda, 4. februára 2015

DIY: Korálková čelenka

Plesová sezóna začala, i ja sa na jeden chystám, tak som si vyrobila túto čelenku do vlasov. Takáto čelenka vám hneď oživí účes a je skvelým doplnkom, či šperkom. Keď neviete čo s vlasmi, tak stačí si ich len natočiť dať takúto čelenku alebo ozdôbku a môžeme ísť na ples. Jednoduché, že? A ešte jednoduchšie, je aj výroba tejto čelenky.
Budete potrebovať kúsok filcovej látky, s rozmermi 24x 2 cm, nožnice, ihlu, niť, gumičkovú šnúrku a korálky.


Odstrihneme si z filcu požadovaný pásik, na ktorý budeme vyšívať. Ja som najprv začala s čiernymi metalickými korálkami a vyšila som ich okolo okrajov.

Tip: Pásik nemusíme vystrihnúť rovno, môžeme ho vystrihnúť asymetricky, aby mala zaujímavejší tvar.
Z gumičkovej šnúrky odstrihneme 46 cm (podľa obvodu hlavy) a prehneme na polovicu. Potom ich pevne prišijeme na čelenku.
Keď už je gumička prišitá, začneme vyšívať korálky a to je celé. Hotovo! :)







0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za tvoj komentár. Prajem pekný deň :)

Contact

Talk to us

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Dolores iusto fugit esse soluta quae debitis quibusdam harum voluptatem, maxime, aliquam sequi. Tempora ipsum magni unde velit corporis fuga, necessitatibus blanditiis.

Address:

9983 City name, Street name, 232 Apartment C

Work Time:

Monday - Friday from 9am to 5pm

Phone:

595 12 34 567