Scoodies


Scoodies! To vám je ale vec. Ale asi neviete čo to vlastne to "scoodies" asi je... Tak ani ja som nemala ani najmenšieho tušenia. Objednávala som si z Martinusu nejaké knihy a táto mi bola ponúknutá, keďže najčastešie si tam objednávam práve literarúru tohto druhu. Začala som skúmať ako to vypadá a hneď na prvý pohľad ma to veľmi oslovilo. Neváhala som a hneď som ju hodila do nákupného košíka. 

Scoodies vám je kapucňový šál, alebo šál s kapucňou. Z anglického slova scarf (šál) a kapucňa (hood) = scoodies.
 Pracovala som na ňom aj dosť dlho, ale bolo to viac menej oddychové pletenie. Vzor som vybrala najjednoduchší, teda základný a farbu takú, akej bola doma po ruke priadza. Myslela som si že mi to nevyjde, ale zhotovenie naozaj je pomerne jednoduché. Nosenie a využitie naozaj možem naozaj označiť za praktické. Niekedy v prechodnom období medzi koncom zimy a začiatkom jari už začínajú hriať slnečné lúče, ale fúka stále chladný severák. Preto niekedy neviem či si dať čiapku alebo nie. Výhodou je že sa dá nosiť aj bez kapucňe, ale aj s kapucňou, keď nám chýba tá čiapka. 


Sama autorka Veronika Hug v jej knihe Scoodies to vystihla najkrajšie: 

"Když krásně zachumlaní vyklouzneme z dveří, abychom rychle proběhli studenou zimou do autobusu nebo nákupního centra, kde je mnohem tepleji, poslouží kapucová šála přímo ideálne: stačí strhnout kapuci na záda, šálu trohu uvolnit a hned sa budeme cítit zas dobře. A co je na tom najlepší? Že účes neutrpí ani trošku!"
Mne sa tento nápad veľmi páči a scoodies zaradím do svôjho pletiaceho repertoáru. :)




Komentáre

  1. Ja som sa zamilovala na prvý pohľad♥ :o O tomto som ani nemala tušenie (ja a móda nie sme veľký kamaráti =D ), ale teraz, keď už mám, tak to chcem i ja :D Je to nádherné a praktické a páni, ty si taká šikovná! ^_^ |o| Veľmi sa ti to podarilo a naozaj ti to i veľmi pristane :) Za toto palec hore (Y) a klobúk dole =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Mony, si zlatá a cením si každý tvôj komentár plný komplimentov ^_^ Mne sa páčia tvoje záložky... toto keby napr. v Martinuse videli, tak by si ťa hneď zobrali do manufaktúry a vyrábala by si ich pre nich :)

      Odstrániť
  2. Ježkove oči!!! :D Zuy to je super že si sa podelila! :) Otvorila si mi nové obzory! Tiež som to nikdy nepočula, ale teraz myslím, že to je vec, ktorú jednoducho MUSÍ MAŤ KAŽDÝ! :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za tvoj komentár. Prajem pekný deň :)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Návod: Pletené štucne

Návod na háčkovanú veľrybu Elvíru

Návod na háčkovaného ježka